Reklama

Patriotyczny konkurs w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: pixabay

Patriotyczny  konkurs w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu - Zdjęcie główne

foto pixabay

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Aktualności Z okazji Narodowego Święta Niepodległości uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych im. bł. ks. Romana Sitki w Mielcu wzięli udział w osiemnastym Szkolnym Konkursie Patriotycznym. Rywalizowali w trzech kategoriach: krzyżówka niepodległościowa, wiersz własny o tematyce patriotycznej oraz plakat wykonany dowolną techniką.

Organizatorkami konkursu były panie: Marzena Gadziała, Agnieszka Lorynowicz i Bożena Switek.

W konkursie wzięło 83 osoby. Tak liczna grupa osób, podeszłą z fantazją i wykonała w sumie 50 plakatów, 20 krzyżówek i napisała 13 wierszy. Prace zostały poddane ocenie szkolnych jurorów, którzy wyłonili laureatów w poszczególnych kategoriach. Konkurs był na wysokim poziomie i werdykt był trudny.

 

 

W kategorii plakat I miejsce zajęła Kornelia Niedbała z IIIbT,

II miejsce – Julia Furtak z IIIb T,

III miejsce – Gabriela Żuchowicz z IVbgT.

W kategorii krzyżówka:

I miejsce przyznano Milenie Gałdzie z IVcp T,

II miejsce– Klaudii Czuchro z Ia T,

III miejsce – Oliwii Obarze z IIIa T.

 

Autorzy najlepszych wierszy to:

Marta Kilian z IIa T (I miejsce),

Julia Bielat z IIc T (II miejsce)

\Jakub Szocik z IIc T (III miejsce).

Jak widzimy, w różny sposób możemy obchodzić i świętować Narodowe Święto Niepodległości.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy